torsdag den 15. november 2012

Sådan!

 

DSC04857

Så er der et par stykker der kan få varme ører I December Smile)

Garnet er Cashmere blend fra Garnudsalg. dk, et utroligt lækkert og blødt garn,

som ikke kradser nogen. Den grønne er Merino fra Junogarn.

Opskriften er fundet her, og den er gratis.

DSC04864

Fornicating Deer.

Jeg strikker på livet løs.

Disse huer er strikket på maskine. Jeg har strikket dem dobbelt,

for ellers er der nogle meget lange tråde bagpå, som kan irritere.

Rundingen strikker jeg I hånden – det er nu fordi det er hyggeligere at sidde oppe I stuen

sammen med Thorkild når jeg strikker. Jeg samler de to lag, og strikker så rundingen

med en enkelt tråd og tynde pinde.

6 kommentarer:

  1. - og måske lidt røde kinder
    Hvor er de seje, og smart at strikke dem færdige i hånden.
    Vil da også lige sige at jeg har savnet dig herinde, men det er vel din dejlige have der har fået tiden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sigrid - for roserne. Det er dejligt at have været savnet :-) Jeg har nu også savnet bloggen og I andre bloggere, men det er der jo heldigvis råd for.

      Slet
  2. Hvor er de skønne!
    Jeg har straks gemt mønsteret.
    Jeg savner dig mest IRL
    ;-)
    Jeg håber, vi snart kan ses.

    SvarSlet
  3. Hold da op hvor er de flotte. De ser meget professionelle ud.

    SvarSlet
  4. Det er nogen rigtig fine huer, de er rigtig flot lavet

    SvarSlet