lørdag den 15. oktober 2011

Færdiiiii.

I April påbegyndte jeg et sjal. Det lå længe i min strikkekurv, for der var mange masker, næsten 400, og jeg kunne heller ikke få anbragt mine maskemarkører rigtigt, og så tabte jeg min gid!!
Da vi så skulle rejse til USA, ville jeg have et "flystrikketøj", og så kom "Volt" frem igen og med i rejsetasken.

Der var ingen problemer med strikkepindene i flykontrollen nogen steder - men jeg var nu lidt nervøs hver gang!!




Dette stykke fik jeg strikket på vej til Solvang.
Mens vi var i Solvang, var der ingen tid til strikketøj, der var så meget andet dejligt!







Men der var en lang bustur til Las Vegas, og en lang flyvetur hjem til Danmark, og da jeg kom hjem, manglede jeg "kun" den sidste flødefarvede stribe, og så snorekanten omkring hele sjalet.





Det er jo den limefarvede snorekant, som sætter prikken over iét, synes jeg.
Men nu er jeg færdig





-og det er også på høje tid!

For det var tænkt som et sommersjal



-men det bliver vel sommer igen !

8 kommentarer:

  1. Whau!
    Hvor er det blevet flot, Mona!
    Jeg glæder mig til at se det live.

    SvarSlet
  2. Wow det er smukt. Flotte afstemte farver. Det bliver du glad for.

    SvarSlet
  3. Nøøj hvor er det smukt og de farver er jeg helt vild med :-)

    SvarSlet
  4. Tusind tak for roserne. Jeg er også ret glad for farverne. Mine hænder drages af det grønne garn, når jeg "kigger" på garn - altid!!

    SvarSlet
  5. Hold da lige helt ferie det er flot ;)
    Lige mine farver.
    Måske man skulle, bogen står jo på reolen ;)

    Yt

    SvarSlet
  6. Orhhh....hvor er det flot ! og stort ! Det er ikke noget under at det har taget tid. Masser af tid at lave. Virkelig flot stykke arbejde :-)

    SvarSlet
  7. Smukt er det, men jeg synes nu, det passer godt til årstiden - eller Halloween -tiden, for det er lige så smukt som flagermusens vinger:-) Tillykke med dit nye sjal:-)

    SvarSlet