søndag den 26. februar 2012

monadagmar49's photostream

Sokker til morSokker til morNisserSjal med sømandsboblerSjal med sømandsbobler.Sokker
S.I.F.S.Strikkede huseHippolytaHippolytaLune og djævlehueGadedrengebluse til Magnus
Gadedrengebluse til MagnusGadedrengebluse til MagnusGadedrengebluse til BjørnGadedrengebluse til RobertoGadedrengebluse til RobertoLouises Blomsterkjole
Louises BlomsterkjoleLouises BlomsterkjoleVega og djævlehueVegaMiniMini
monadagmar49's photostream on Flickr.

Der har temmelig længe stået "invalid key" ved min Flickr-gadget. Det ville jeg jo rigtig gerne lave om på!
 Men det kan jeg ikke!!

Nu får den dér photostream lov at stå som et indlæg foreløbig, måske møder jeg en klog én, som kan fortælle mig, hvad det er jeg ikke har gjort -  eller gjort forkert.

Uanset hvad, så har jeg brugt lang tid på det, det er også ok, hvis bare jeg så havde fået noget fornuftigt ud af det, men det her, det er godt nok rigtigt irriterende.

4 kommentarer:

  1. Hej Dagmar!
    Tillykke med din Flickr Photostream.
    Du har da haft travlt, men det er dejligt, at se det hele igen i overblik.
    Du har vel nok lavet mange dejlige ting.

    SvarSlet
  2. Ha-ha! Den har været der længe, men ude i sidebaren, men af uransaglige grunde var jeg pludselig blevet smidt af! Nu sidder jeg så og prøver mig frem, og så var du der lige - men ja, jeg har da godt nok fået strikket meget i 2011.
    Dejligt vejr hva`?

    SvarSlet
  3. Ja, skøøøn forårsstemning med fuglekvidder, sol.............og svaner på Vester Fjord :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, nu gider jeg heller ikke sidde inde og bøvle med det l... mere. Jeg vil have Flickr ud i sidebaren igen, men hver gang jeg tror det er lykkedes, så står der" invalid key .Key has expired" - eller sådan noget. Når jeg går ind på Flickrkontoen er der ingen problem!! -det er godt nok mystisk.

      Slet