fredag den 19. april 2013

Lus


Der er mange slags lus.
Der er dem man strikker
der er dem man er (mellem to negle)
og så er der dem man får.
Jeg har fået lus !!

Nede I min havestue, har der været blomstrende planter I den sidste måned
på trods af sne og frost på den anden side af glasset, så har de klaret sig fint.
Først blomstrede  “Snowdrift” og spredte dejlig duft omkring sig.

DSC05857

Så blomstrede kamelierne. Først den lyserøde, så den hvide og til sidst den knaldrøde.

DSC06264

Lige nu blomstrer de små Clematis :
Pixie:

DSC06240

-og  “Early Sensation”

DSC06244

Jeg  kan jo godt lide at gå tæt på med kameraet
– og se så de grønne pletter dér!!

DSC06454

sådan nogen frække fyre
- nu har de fået et brusebad Winking smile

2 kommentarer:

  1. Før hvor er de klamme. Godt du fik skyllet dem af.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg fik også et chok da jeg fik zoomet så meget ind på dem :-)) - sådan nogle små uhyrer.

      Slet