torsdag den 24. marts 2011

Har do Ardo?

Nej, det har jeg ikke.
Men jeg har Verdo!!
Det hedder det firma, jeg køber el hos.
I sidste uge kom der en "Rykker 1".
Vi undrede os noget, for vi mente jo nok at have betalt vore regninger, så derfor ringede jeg til Verdos kundeservice.
Jeg "sad i kø" i 25 minutter!!!!
Så kom jeg til at tale med en flink ung mand. Jeg fortalte ham om rykkeren, og bad ham finde ud af, hvor de havde sendt regningen hen, for jeg havde ikke fået nogen regning.
Der gik 10 sekunder, så sagde han -jamen du har ikke fået nogen regning! - har jeg ikke? - nej, der var problemer med postomdelingen, så der var en masse regninger, som ikke var blevet sendt ud! - NÅ - hvorfor har jeg så fået en rykker??  - jamen , den river du bare i stykker, og så sender jeg en ny regning uden gebyr!             - - ja tak!!




Gad vide, hvor mange der har fået sådan en rykker? -og gad vide, hvor mange der skyndte sig at betale den, måske efter at have opgivet at sidde i kø i næsten en halv time?
Har do Verdo?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar