søndag den 24. april 2011

Lys i natten.

For nogle år siden!!
- ja, så tænkte jeg "et par år".
Men det passer slet ikke.
Tiden løber hurtigt, alt for hurtigt!
For det var, viste det sig da jeg ville finde et billede, i 2007!!!
Men altså dengang, fandt jeg efter megen søgen frem til disse stjerner.
"Herrenhutersternen", viste det sig, at de hed. Jeg bestilte dem over nettet hos Gechenkestube Seiffen, og de blev hængt op i midten af vores rosengang.
Dengang kaldte jeg dem "julestjerner"


Vi syntes de var så flotte, så vi lod dem hænge hele året ( der er jo også stjerner på himmelen hele året ik`?)
Nå, men de har hængt der siden. Nu syntes jeg bare, at de ligesom havde "mistet glansen", og at der skulle noget nyt op.
Det blev den her


Jeg er sikker på, den har et navn. Jeg ved bare ikke, hvad det er. Men pæn er den! Den ligner en måne, når vi ser den oppe fra stuen


Nu kan den hænge der, så længe som den kan holde til det. Der er jo lidt forblæst dèr. Men den ringler og rangler, og lyder hyggelig her i forårs/sommer-aftenen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar