tirsdag den 28. juni 2011

Afgang.

Så er der afgang.
Den tidligere Storebæltsfærge "Kalundborg" som nu fungerer som flydenden discotek, forlod her til formiddag, Hobro Havn




Der skal gøres plads til den kommende week-end´s arrangement.
Mini Tall Ships Race .
I løbet af week-endén vil 27 gamle træskibe anløbe Hobro Havn.
Der bliver trængsel, kan jeg godt love - og fest!!
Jeg glæder mig til at sidde på min altan, og se skibene anløbe, og der er en masse spændende arrangementer på Havnen jeg skal se.
Fredag aften er der også Jazz og Grill  på Nørlund, hvor Louise skal synge sammen med Nibe Big Band, det glæder jeg mig også rigtig meget til.
De gode oplevelser står jo ligefrem i kø!!


5 kommentarer:

  1. Ja, ihhh, hvor jeg også glæder mig til jazz på Nørlund!
    Jeg må da også se, hvad der egentlig foregår på havnen...............hvor gjorde jeg nu af ugeavisen:......?
    Den røg vist ud, men gudskelov kun til bladkassen, så den kan da hentes ind igen.
    Hvor er det sidste billede dog ualmindelig smukt.

    SvarSlet
  2. På linket "Mini Tall Ships Race" står der jo en del om, hvad der sker - kig dér Ann.
    Ja, jeg troede jeg havde taget de billeder der skulle til, og så så jeg lige det dér - haps!

    SvarSlet
  3. Nej, hvor pinligt!
    Jeg havde ikke "set", at det var et link.
    Tak skal du ha'
    Jeg vil nu alligevel finde avisen frem, for der må da stå et lidt mere detaljeret program, tænker jeg.

    SvarSlet
  4. Det er altså underligt at se en færge i Hobro Havn .... :-)
    og tænk hvor lille den egentlig er i forhold til de færger der sejler i dag :-D

    Det er et utrolig flot billede du har taget

    .... og lidt misundelig på den udsigt du har, det må man godt være - ikk ;-))

    SvarSlet
  5. Ja det er rigtigt Lisette. Jeg syntes jo at færgerne var kolossalt store, da jeg sejlede med dem som barn - og nu er de bare små!
    Tak! - og jo, man må gerne være misundelig "på den gode måde" - synes jeg ;-)

    SvarSlet