torsdag den 23. juni 2011

Bagagerumsmarked II.

Da jeg var på bagagerumsmarked her for en tid siden,var der faktisk mere jeg var fristet af.
Der sad en mand, som solgte brugte køkkenmaskiner.
Han havde en Ballerup Mastermixer til salg.
Nu er det jo ikke meget tid jeg tilbringer i køkkenet efterhånden, men det hænder dog, at jeg får lyster!
Jeg synes jo, at sådan en "Kitchen Aid" er helt vildt smart.Men når jeg er så lidt i køkkenet som jeg er, og når det kun er mig, der synes vi skal have sådan én, så er det nu sin sag, at investere 4000 kr i projektet.
Men den dér mastermixer har spøgt i mit hovede siden.

Så var det jo, at min sømand lå for anker i Hals for et par dage siden, og dér var marked, så han lovede at se om der skulle være et sådant køkkenaggregat.
Det var der ikke lige den dag, men der var den her:


Kenwood kødhakker - totalt ubrugt - med pølsehorn og det hele, og en fin stopper af træ: 200kr.
Dejlig solid lille fyr, den skal nok komme i brug.
Jeg kan nemlig godt lide, at hakke mit kød selv - så ved jeg, hvad der er i, og hvor gammelt det er. Friskhakket fars er meget mere saftigt, end det man køber i pakker - og det smager tilmed bedre.


Men jeg drømmer nu stadig om en Ballerup Mastermixer!!

2 kommentarer:

  1. Ja, den er go', den der Ballerup. Er det den model, der kan hænge på væggen, du ønsker dig? Den syn's jeg er smart - og så med 70'er farver.
    Men en KitchenAid er jo heller ikke at foragte, men er den nu alle sine penge værd, tænker jeg:
    Min tilbuds-Kenwood med det hele klarer jo fint alle vores opgaver her i køkkenet.

    SvarSlet
  2. Nej, det er ikke den der er væghængt - men gerne med 70ér farverne. Nogle af de farver, gider jeg gerne se på, men bestemt ikke dem alle:-)

    SvarSlet