onsdag den 24. april 2013

Endnu en Tankestreg

Jeg kan godt lide tankestreger, og bruger dem ofte
-næsten lige så tit, som jeg bruger kommaer.
De giver “luft” I læsningen, synes jeg – så derfor.
Min klasselærer I folkeskolen sagde, at dem som bruger
mange tankestreger, typisk ikke har ret mange tanker.
Det passer nu ikke, for jeg har rigtig mange tanker.
Nå, men det er jo slet ikke sådan nogle tankestreger
det handler om – det er dem man kan strikke
- de Gejlske.
Jeg strikkede for nogen tid siden en kjole til Maja.
Den blev rigtig vellykket, og opildnet af det gode
resultat, har jeg nu strikket én til Telma også.

DSC06216

Den faldt I god jord, Telma har nemlig fået den her til sin
10 års fødselsdag,  så derfor ved jeg det.

DSC06278 (3)

Fakta: Den er strikket som Majas kjole,
blot I kun to farver.
-og så opdagede jeg denne gang, at ærmerne
ifølge opskriften, er I glatstrik.
Det havde jeg så lige overset første gang Winking smile
ps. nu vil Laura også have én.

6 kommentarer:

  1. Flot, flot kjole.
    Hvis jeg måske engang får et barnebarn, der vil gå i kjole ...... ;-)

    Jeg bruger også rigtigt mange tankestreger og andre virkemidler, der nuancerer og præciserer det, jeg vil udtrykke - og jeg har en heeeel masse tanker tihvertifælde

    SvarSlet
  2. Hvor er den sød - og det er pigen indeni også :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette. Ja, hun smiler rigtig dejligt på det her billede, hun blev også meget glad for kjolen, som hun selv havde valgt farve til.

      Slet
  3. Super sød model både strik og pigen indeni :-))
    God bededags ferie
    Majbritt

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maibritt, og god bededagsferie til dig også :-)

      Slet