torsdag den 7. april 2011

Anders og Andersine

Hvert forår, i de 5-6 år vi har boet her, kommer hr.og fru And ind i vores og naboens have, for at undersøge lokaliteterne for eventuelt redebyggeri.

De vralter rundt - Hr. først - i nabohaven. Først foran, senere bagved huset. Så hopper de over hækken og ind i vores have.
I år, nåede de ikke så langt.
Da de kom om til naboens baghave, kom der mærkelige lyde, og kort efter var jeg nær blevet fløjet ned af Hr. og Fru And.
Samtidig kom en rædselslagen kattekilling (en af mine) susende hjem i sikkerhed.
De må jo lære at kende deres begrænsning de små misser!
Min gamle Frederik slæbte godt nok engang en levende hættemåge ind i kælderen - gennem kattelemmen!!!

Jeg har ikke spor lyst til, at have ællinger og katte på samme matrikel!!

Imens dramaet udspillede sig i naboes have, gik jeg og nød de nye farver.




Det er en dejlig tid!!

2 kommentarer: