torsdag den 28. april 2011

Lady

far har købt den
jeg har døbt den
mor har syet tøjet.

Min dejlige svigersøn, har fået hund!
Mit dejlige barnebarn har døbt den
Min dejlige datter har hentet den!

Hvalpen er opdrættet i det selv samme hus, som datteren er født i - det er da lidt morsomt synes jeg.
Jeg havde en hundepension, mens vi boede dér.
Nu er der en kennel med nogle meget fine cockerspaniels
Lady, er en dejlig, dejlig hund.
Hun har et rigtig godt temperament. Rolig - legesyg - lærenem - dog ikke helt stueren endnu.
Vi havde besøg af hende her i Påsken, og efter en udmattende dag med leg og sjov, faldt hun i søvn.
Jeg ville liste ind for at tage et billede af hende, men hun opdagede mig selvfølgelig lige da det blitzede




-Da jeg så stak i et larmende grin, var forvirringen total


Stakkels, søde Lady - undskyld!!


Lady, med sit livs første gnave-knogle.

2 kommentarer:

  1. Årh, hvor er hun sød!
    Sikken sjov historie om, at verden er lille!
    Min første hund var en rød cockerspaniel. Da jeg fik stamtavlen, viste det sig, at dens mor hed det samme, som jeg skulle ha heddet og som min far ofte kaldte mig, og som jeg havde døbt hunden en forkortelse af!
    Pudsigt.

    SvarSlet
  2. Hun er rigtig nuttet. Jeg var selvfølgelig også med til at hente hende. Det var sjovt at se sit gamle hus, efter så mange (35) år.

    SvarSlet