lørdag den 28. maj 2011

Øv- altså!

Jeg synes elektronikken driller lige for øjeblikket:

Bloggen driller!

Mine fastnet-telefoner. To af dem lyder som hvis jeg havde ringet til Vesterhavet!

Min bil - den har lukket mig ude!!

Jeg skulle liiige skynde mig at købe lidt tomater før lukketid. Tomatsalat uhmm!
Sandaler, lille trøje, af sted hu hej.
Jeg handlede, betalte, ud til bilen, hvor jeg læssede varerne af på passagersædet, kylede nøglerne hen på førersædet, lukkede døren og satte indkøbsvognen på plads.
Så langt så godt!!


















Men da jeg kom hen og ville ind i bilen for at køre min aftesmad hjem - så var bilen LÅST!! - jeg prøvede alle døre - låst - og nøglerne og min taske lå der på førersædet og grinede af mig - øv!

Der var jo ikke andet at gøre, end at gå hjem - i sandaler og lille trøje brrr - koldt var det - finde reservenøgle - tilbage igen - dog i en fornuftigere beklædning - bare for at finde ud af, at de to reservenøgler i bilen, begge er til Thorkilds bil!! - og Thorkild, han har min reservenøgle - og - han sidder lige nu, garanteret, og hygger sig på en bar i Barcelona.

Heldigvis findes der andre mænd i verden. F.eks var der en hos Falck. Han kunne lave en lille sprække øverst i døren, lempe en krog ind, og fiske min nøgle op.
Tusind tak flinke falckmand!!






4 kommentarer:

  1. Hvor træls!
    Jeg ved godt, hvorfor bilen låste sig i! Den kunne ikke se, at dine tomater IKKE er tyske!
    Har du tænkt på det?

    Hvor er dejligt at kunne kommentere igen :-)

    Bare jeg var Thorkild. Jeg ææælsker Barcelona.

    SvarSlet
  2. Nåhhh - det var sådan en indbygget beskyttelsesfunktion - det havde jeg slet ikke tænkt på! God lille bil!!
    Thorkild æælsker også Barcelona. Sidste år, skulle vi have været dernede sammen, men der kom der en askesky i vejen.

    SvarSlet
  3. Måske udsender du anti-elektroniske vibrationer? Godt at du fik din bil låst op og fik dine ikke-tyske tomater med hjem :-D
    Kh Karen

    SvarSlet
  4. Ja, det kan også være det er det der er galt her i huset - mig *G*

    SvarSlet