mandag den 5. september 2016

At strikke eller ikke strikke.

Jeg har holdt sommer helt uden at strikke !!
Måske trængte jeg til det.
Jeg kunne heller slet ikke komme i tanker om noget jeg havde lyst til at strikke.
Her for en uges tid side, syntes jeg lige pludselig at der manglede noget
- noget strikketøj.
Jeg bladede nogle af alle mine strikkebøger igennem, uden at finde inspiration
til noget strik.
Så bestilte jeg to nye strikkebøger ;-))
 
Det hjalp.
Det vil sige, jeg fandt et mønster i en af de gamle bøger.
Louise har jo snart fødselsdag, og jeg kunne lige se hende i " Solsikke" fra Annette Danielsens Blomsterstrik.
Det kunne hun jo heldigvis også, så nu er jeg godt i gang med den, og mens jeg strikker,
dukker der nye gode strikkeideer frem.
 
Jeg har hidtil blogget fra min stationære pc, men efterhånden bruger jeg den kun til billedbehandling.
Nu har jeg fundet Blog Touch Pro, og nu vil jeg prøve om jeg kan få det til at fungere med Ipad'en.
Den slæber jeg jo rundt på alle steder efterhånden.
Nu er jeg spændt på, hvad der sker når jeg trykker Publish.

2 kommentarer:

  1. Du er på, og sikke nogle skønne billeder. Bøgerne er skønne og farverne på Solsikke er perfekte.

    SvarSlet
  2. Kender det - en bog i hånden, og så kommer alle ideerne. Og sommetider er det godt med en pause for lige at samle energi til næste etape. Jeg er spændt på hvad du synes om Knitting Fools - AD er altid inspirerende, og jeg kan lide det med at hendes designs er bygget op over Temaer. Bøgerne er også visuelt flotte.

    SvarSlet