tirsdag den 1. marts 2011

Blå indianer

Nå, så kom jeg så langt, op til ærmegabene, så skal arbejdet deles, og jeg skal snart bestemme mig for, hvilken halslukning jeg vil lave.





Foreløbig går det skidegodt! - jeg ved nok, hvornår problemerne begynder. det er når jeg skal til at lave smarte striber, med de farver jeg har. Jeg synes det er så svært at få sat de rigtige farver sammen.
I morgen,vil jeg tage et billede af alle de forskellige farver jeg har i denne garnkvalitet.
Angående tiden - det var en eller anden etiopisk tid, som havde sneget sig ind på min blog!! - jeg ved ikke, hvordan det var gået til, men med lidt hjælp af Ann,fik jeg rettet ind til Københavnsk tid, og det går meget bedre, selv om jeg jo godt nok bor i Hobro.

1 kommentar:

  1. Ja, det er s'gu (når du må bande, må jeg også!) skrapt, at vi har Københavnertid her på disse kanter. Vi bør indføre Hobrotid!
    Det ser da enormt spændende ud, hvad du har gang i. Lægger du dine fotos af farverne ud her på bloggen?

    SvarSlet