tirsdag den 27. marts 2012

En heldig kartoffel


Nu kunne man jo godt tro, at det er sådan én jeg mener





























Den står sammen med sine venner nede I min ny-rene udestue,
og om kort tid bliver den lagt I dejlig muldjord I en spand, så den kan vokse og udvikle små
nye kartofler, som vil blive nydt med andagt, fordi de er fine og hjemmeavlede og få.
Jeg laver ti kartoffelplanter fordi det er sjovt, at have tidlige kartofler af egen avl.
Når de er spist, køber vi kartofler hos en kartoffel-woman, som er rigtig god til det dér
med kartofler, og som har mange flere.
MEN – det er slet ikke dén det handler om.
Det er mig der er den heldige kartoffel I den her historie.
Jeg har nemlig vundet en fødselsdagsgave!!
Det er ikke mig der har fødseldag.
Næ, det er “Strikkeentusiasten” som fyldte 2 år, og som ville fejre det ved at give garn til
en heldig én!
-og så var det lige mig !! – Tusind tak!




















I dag kom der så en pakke med smukt indpakket garn

I forskellige grønne nuancer, som jeg havde ønsket.




















Dejligt blødt bomuld/uld sommergarn.
Jeg glæder mig til at strikke af det –
TAK Jane

4 kommentarer:

  1. Tillykke med dit held!
    Det ser godt ud.
    Jeg må være en jams :-/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ann! De dér jams, hvordan har de det?

      Slet
  2. Nej hvor dejligt, hjertelig tillykke med gevinsten, sikke nogle skønne farver.

    SvarSlet